لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حمایت شدید الگری از اورا ! از فینال برلین شگفت زده نشدم ! اصرار رسانه ها بر قهرمانی ما در تمام جام ها

حمایت شدید الگری از اورا ! از فینال برلین شگفت زده نشدم ! اصرار رسانه ها بر قهرمانی ما در تمام جام ها

یوونتوس با ماسیمیلیانو الگری در اولین دیدار خود به مصاف تیم سویا اسپانیا خواهد رفت و این در حالی است که دو تیم در فصل گذشته هم با یکدیگر بازی کرده اند.

 

سرمربی تیم یوونتوس در ابتدای کنفرانس خبری به اورا اشاره کرد و گفت:

 

اورا بازیکنی است که فردا از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

 

بعد از عملکرد ضعیف اورا در بازی مقابل بایرن در فصل گذشته، شایعات زیادی در مورد حضور وی بر روی نیمکت شنیده می شود اما الگری با این حرف به شدت از وی حمایت کرد.

 

سرمربی به وضعیت تیم پرداخت و گفت:

 

شک و تردید من تنها در مورد خط میانی تیم می باشد، تعدادی از بازیکنان ما از بازی های ملی برگشته اند و تعدادی از آنها بازی های متعددی را سپری کرده اند، من فردا تصمیم خواهم گرفت.

 

او در ادامه گفت:

 

هنگامی که یووه در بازی های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می کند، پس باید بهترین نتایج را هدف قرار دهد، ما با تیمی بازی داریم که سه دوره قهرمان رقابت های لیگ اروپا شده و دیدار سختی در انتظار ماست.

 

سرمربی به رقیب اسپانیایی پرداخت و گفت:

 

در دوره ی قبلی بازی ها تیم سویا دفاع بسیار سازمان یافته ای داشت اما اکنون آنها در فاز تهاجمی هم بسیار توانمنده شده اند و رویکرد جدیدی در پیش گرفته اند.

 

او ادامه داد:

 

هدف ما فقط و فقط پیروزی در بازی مقابل سویا و سپس صعود از این گروه می باشد. ما باید شرایط خود را به گونه ای پیش ببریم که در ماه مارس هم در تمامی جام ها مدعی باشیم و از لحاظ روحی و جسمانی در اوج خود باشیم.

 

الگری در اظهار نظری متفکرانه گفت:

 

در پایان مردم تنها تیم تیم برتر را می شناسند و کسی در مورد تیم دوم صحبت نمی کند. ما برای قهرمانی در سری آ باید تلاش کنیم و قطعا کار آسانی در پیش نداریم، هر چند همه می گویند ما از همین الان قهرمان ایتالیا هستیم.

 

فینال برلین:

 

هنگامی که ما به فینال برلین راه پیدا کردیم چندان سوپرایز نشدم. یوونتوس در حال حاضر تیمی است که می تواند با قدرت هایی چون رئال، بارسا، بایرن مونیخ و سیتی رقابت کند. ما از آن زمان 4 بازیکن خود را از دست داده ایم و در عوض تیم را تقویت کرده ایم و این یعنی پیشرفت.

 

انتظار می رود فردا ایگوایین در کنار دیبالا قرار گیرد.

 

الگری در ادامه گفت:

 

همه می توانند پیشرفت کنند و این موضوع چیزی است که ما برای رسیده به آن در حال تلاش هستیم. بوفون بهترین نشانه برای این موضوع می باشد زیرا همواره در حال تلاش برای پیشرفت بوده و موفق هم بوده است.

 

مانژوکیچ؟

 

ما بازیکنی مانند ماریو مانژوکیچ را در اختیار داریم، او در دو بازی ابتدایی فصل به میدان رفت اما در مسابقه مقابل ساسولو به نیمکت رفت. این بازیکن تجربه بین المللی بسیار بالایی دارد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شده است. مانژو یک نیروی مضاعف برای ماست اما همه در مورد ایگوایین و دیبالا حرف می زنند.

 

ماسیمیلیانو افزود:

 

وقتی شما به تیم یوونتوس می آیید، فشار بسیار زیادی بر روی شما است اما اصلا نباید تفکر و اندیشه ی خود را از دست بدهید. ممکن است در مقاطعی با سختی های زیادی رو به رو شوید اما این بدان معنی نیست که شما به یک باره دچار مشکل شده اید. این موضوع همان صحبت هایی که است مردم وقتی ما در فصل گذشته بازی ها بد آغاز کردیم، می گفتند.

 

او در ادامه گفت:

 

رسانه ها اصرار زیادی بر مدعی بودن یوونتوس در رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان اروپا دارند ولی بازیکنان نباید تحت تاثیر این حرف ها قرار گیرند و از جو خارج شوند و شرایط روحی و روانی خود را حفظ کنند.

 

اروپا؟

 

ما تا پایان رقابت ها تلاش خود را خواهیم کرد ولی ما شانس بیشتری نسبت به سال های گذشته نداریم و اولویت اصلی ما کسب ششمین عنوان قهرمانی سری آ می باشد تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: